  • Data: 2005-02-06 19:23:28
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Philip Morris zabija swoich najwytrwalszych klientow rakiem pluc. Cos
    > 150 dziennie w samej Polsce. Ciekawe gdyby Ford wprowadzil na polski
    > rynek auta zabijajace choc polowe tego. Jak myslisz, czy prokurator
    > zainteresowalby sie autami?

    a czyli mowisz o paierosach, czyli znow temat zmieniamy.
    Powiedz mi czemu wymienilas tego jednego czlowieka skoro papierosy
    produkuje wiele firm,
    ponadto czemu producent papierosow ma odp[owiadac za skutki palenia
    skoro raz ze mowi sie o takich skutkach na okragla, dwa kupuje osoby
    pelnoletnie
    swiadome temu czym grozi palenie, trzy na paczkach jest informacja ze
    grozi rakiem (nie wiem czy w stanach ale u nas przynajmniej)

    > ROTFL
    >
    > Myslisz ze magister Klapa nie monitoruje sieci? Martwia mnie tylko
    > koszta tlumaczen, zeby kierownictwo w Illinois moglo zrozumiec Twoje
    > wynurzenia.

    jebi emnie to, napisalem ze mam zamiar przeslac ten post a nei ze ktos go
    zobaczy

    > Nie wystepuje to w praktyce. Natomiast wystepuje konsumpcja MD 4 razy w
    > tygodniu przez dzieci.

    no i gadaj z dupa, zaczynasz mnie wkurwiac.
    Odpowiedz na pytanie, stalo sie jak powyzej, KTO JEST WINNY

    > Nie musi to byc chleb. Jezeli producent szalikow by dodawal chemie w ten
    > sposob ze kienci byliby uzaleznieni i umierali przedwczesnie na zawal
    > serca, to tez by odpowiadal. Co MD dodaje naprawde moze wyjsc dopiero na
    > procesie.

    Co ma szalik do chleba ?
    Napisalem o otylosci, chemia otylosci nie powoduje a jezeli powoduje
    prosze wykazac jaki dokladnie skladnik wywoluje
    ja, i nie pisz mi kurwa ze to badania wykaza tylko powiedz ogolnie jaka
    chemia moze otylosc spowodowac.

    bo nie wiem o co chodzi.

    P.