  • Data: 2005-02-06 19:16:23
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: amur <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > CZy nie zauważasz różnicy pomiędzy błędami merytorycznymi a błędzami w
    > tłumaczeniu? Kompromuitujesz się.

    Daje przyklad. Redakcja ktora puszcza takie tlumaczenie jest nierzetelna
    z definicji. Z metoryka czesto nie jest lepiej.

    > Zmieniasz temat. Potrafisz zdobyć się na przyznanie się że nie miałaś
    > racji czy nie?
    > Przyznaj wreszcie, że CocaCola nie jest bardziej "agresywna" niż ocet
    > czy kwasek cytrynowy a opwieści o odrdzewniaiu colą to bzdury.

    Tego nie mowilam. Mowilam ze Coca Cola jest szkodliwa, i kwasy sa jedna
    z przyczyn. Zaczelismy przeciez od cukru.

    > nadal nie widzę oszustwa.

    Zmien okuliste.

    > kipsko znasz procedurę amerykańską

    I mowi mi to osoba ktora nie potrafi znalezc szkodliwosci Coca Coli na
    stronie CDC

    > http://www.offthekuff.com/mt/archives/001070.html

    ROTFL

    Czytales akta sprawy? Ja czytalam. Bylo tam duzo wiecej. Pamietaj,
    producent musi przewidziec uzycie i naduzycie produktu. Np wylanie
    rzacej kawy podanej do auta prze okienko. Sam MD uznal ze nie ma szans i
    nie apelowal.

    > Prosta. Nie ponosi odpowiedzialności za jej uzycie przez przestępcę.

    Jezeli jest zwiazek pomiedzy dzialaniem producenta a popelnieniem
    przestepstwa to ponosi.

    Zobacz na strone UOKiK