  • Data: 2019-04-11 18:08:48
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To podaj która? Podyskutujemy.

    Bardziej miałem na mysli cel żołnierza - celem żołnierza jest
    wyeliminowanie przeciwnika. Tak się składa, że dopóki nie mamy robotów
    to sprowadza się to na ogół do eliminacji siły żywej.

    Co do wojen i jej celów to konwencja genewska to dość nowy twór.
    Wcześniej różnie bywało, ale wybijanie wrogów do nogi nie było wcale
    rzadką praktyką.

    Shrek