  • Data: 2019-04-11 18:03:00
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym zaryzykował pogląd, że wręcz jest to niemożliwe,

    Jak to niemożliwe. Dajmy na to, że ktoś popełniający kradzież lub gwałt
    został prawomocnie uniewinniony. Skoro jest niewinny to znaczy, że czynu
    zakazanogo w myśl prawa nie popełnił - czy tak? Nie będę już pytał o
    policjantów, co legalnie kogoś w kiblu zabili.

    > ale co to ma
    > wspólnego z naszą dyskusją?

    Nie wiem specjalnie - to twój pomysł, że skoro i tak jest nielegalna
    broń, to nie ma potrzeby ani sensu zakazywanie posiadania broni.

    > No więc nie od Ruskich - i nei ma sensu, bym rozpowszechniał wiedzę skąd.

    W sumie czemu - ci co mają wiedzieć i tak wiedzą? Jakaś Bułgaria? Z
    wojska ginie? Kulsony z komisariatów wynoszą?

    Shrek