  • Data: 2010-08-14 18:40:22
    Temat: Re: Problem(y) w szkole
    Od: Adam Wróblewski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 20:35, "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote:
    > "Jacek Drecz" <e...@g...com> wrote in message
    googlegroups.com...
    > ciesz sie ze do wojska cie juz nie chca, tam bys dopiero mial fajnie...

    Dziękuję za odpowiedź.

    Może Pan mi wierzyć, że bardzo się cieszę z przywołanych zmian w
    zasadniczej służby wojskowej. W zasadzie, jest to jedna z niewielu
    decyzji Pana Premiera, co do której nie mam zastrzeżeń. W praktyce nie
    odniósł się Pan merytorycznie do mojej wypowiedzi wspierając
    potencjalnie przydatną w tej sytuacji dla mnie radą. Poza tym, zapewne
    przyzna Pan, że sytuacje, które opisuje w drugim akapicie nie powinny
    mieć miejsca, a moje działania w tej sytuacji nie wydają się tak do
    końca pozbawione sensu.

    Bardzo bym prosił tylko o merytoryczne wypowiedzi.

    Pozdrawiam.