    From: "tmk" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieski
    Date: Wed, 16 Mar 2005 13:43:54 +0100

    > Zrozumcie, tu nie chodzi o zmarźniętego kundelka, uciekającego od
    > wszystkiego co się rusza tylko o plagę mniej lub bardziej
    > podobnych do wilczurów, wyżłów, bokserów, rotwailerów itp. bydląt które
    > naprawdę mogą zrobić komuś krzywdę. Zwłaszcza jeśli właściciel zostawi
    > je samopas pod sklepem albo w parku.
    >
    > To jest dla mnie ważna sprawa i szczerze mówiąc, nie spodziewałem się
    > dyskusji na tak niskim poziomie...
    >
    > --
    > fv
    Dawno, dawno temu miałam 8 lat, poszłam z mamą coś załatwić.Obok był plac
    zabaw-karuzela, zjeżdzalnia i tam miałam czekać. Siedziałam na karuzeli, gdy
    pojawił się piesek-mały ratlerek, zaczął szczekać, a później warczeć. Pewnie
    wystarczyło tupnąć, albo rzucić kamieniem, albo kopnąć.Ale ja chciałam się
    wycofać, za chwilę pojawił się drugi... potem trzeci. Zrobiłam ten błąd
    ,odwróciłam się i zaczęłam uciekać.
    Uratował mnie jakiś kierowca, ale i tak wylądowałam na pogotowiu, na szyciu
    obydwóch łydek..Rzadko,ale czasem śni mi się to jako koszmar...
    No przecież te pieski nigdy nikogo...., one tylko.....
    TMK