  • Data: 2005-03-16 12:56:40
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Marek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety są ludzie, którzy uważają, że jego pies tak nie zrobi, że jego to
    nie dotyczy, że pies się posłucha i jak zawoła to on się zatrzyma, wróci,
    nie ugryzie. I za wszelką cenę będą się tłumaczyć i usprawiedliwiać przed
    samym sobą i otoczeniem że tak jest. Mało tego do nich nie dotrze żadne
    tłumaczenie że pies to istota samodzielna i jakiś tam rozum ma, a jak ma to
    nie zawsze zrobi to co chce pan. A potem zaczyna się lament, ale ja nie
    wiedziałam/em, ja myślałam/em że on się posłucha. Krótko kary powinny być na
    tyle dokuczliwe, żeby dotarły do głowy (kieszeni) właściciela psa. I tu
    fajnym rozwiązaniem byłoby posiadanie obowiązkowego OC przez właściciela psa
    tak jak w przypadku auta. Co z tego że ty myślisz że nie spowodujesz wypadku
    OC musisz mieć( jak nie masz to płacisz ekstra), bo nigdy nie da się
    wszystkiego przewidzieć.
    Mam psa i lubie psy ale dla własnego bezpieczeństwa wyprowadzam go na
    smyczy, bo po co mam się później tłumaczyć przed kimś (policją) że on nie
    ugryzł, że on chciał się pobawić, a że przy okazji przewócił dziecko, a
    dziecko rozbiło sobie wtedy głowę. Albo coś jeszcze gorszego.