  • Data: 2005-03-16 14:11:41
    Temat: Re: Pieski
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fv napisał(a):

    > takiego? Czy jeśli dla ochrony swojego zdrowia lub życia będę musiał
    > zaatakować właściciela (np. aby wydał komendę "zostaw") mam prawo to
    > zrobić?

    pomijajac wszystko inne, jesli bylbym sedzia i mial wydac wyrok w
    sprawie takiej jak ta sytuacja, to dostal bys pajde za pobicie, jesli
    ciebie atakuje pies, to do wlascciela nawet sie nie dotkniesz, juz nie
    mowiac o biciu go w celu wymyszenia komendy :)
    jak ty sobie wyobrazasz taka sytuacje?
    widac nigd zaden pies cie nie zaatakowal, a tylko teoretyzujesz

    chyba ze masz na mysli atakujacego cie "krwizerczego" yorka albo inne
    malenstwo, ale wtedy nie ma mowy o zagrozeniu zycia, co najwyzej ubrania ;)