  • Data: 2005-03-16 14:14:40
    Temat: Re: Pieski
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... claimed:
    oc.prawo&aid=33573349
    > jezeli uwazasz ze odszkodowanie w wysokosci 50 tys dolarow za to ze babka
    > sie przewrocila
    > ze strachu przed psem jest normalne to jestes pierdolniety.

    Wyrażaj się kulturalniej albo wyjdź. Odszkodowanie jest zgodne z
    filozofią aby wysoka przykładna kara odstraszała naśladowców. W Polsce
    takich kar nie będzie, ale sam pomysł aby pociągnąć _ludzi_ do
    odpowiedzialności jest bardzo dobry.

    Widzisz, to że tobie wolno mieć pieska, wcale nie znaczy że ja muszę w
    rytm twoich z nim spacerów układać swój plan dnia. A jeśli tak myślisz
    (a ja mam prawo sobie nie życzyć aby jakiś kundel na mnie szczekał albo
    mnie obwąchiwał) to nie jest dobrze. Twoja wolność nie może ograniczać
    mojej ani moich praw.

    --
    fv