    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST ǴUPIA
    Date: Fri, 30 Jan 2009 19:24:51 +0100
    <glnfv7$p6d$1@inews.gazeta.pl> <glngdi$r6p$1@inews.gazeta.pl>
    <497f51c8$1@news.home.net.pl> <glnkjk$m7t$1@inews.gazeta.pl>
    <497f5c2b$1@news.home.net.pl> <glnmig$60a$1@inews.gazeta.pl>
    <497f5f5d$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0901272349530.644@quad>
    <497f966b$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0901281047580.1308@quad>
    <glq5th$fi3$1@inews.gazeta.pl> <1...@o...org.pl>
    <glrt9r$srh$1@inews.gazeta.pl> <gls1ru$qv1$1@inews.gazeta.pl>
    <gls504$ejs$1@inews.gazeta.pl> <gluhvh$131$1@inews.gazeta.pl>
    <glv3rn$8eh$1@inews.gazeta.pl> <glv6jp$98r$1@news.dialog.net.pl>
    <glv7tv$qi$1@inews.gazeta.pl> <glvadb$c5e$1@news.dialog.net.pl>
    <glvfj0$agq$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:glvfj0$agq$1@inews.gazeta.pl de Fresz
    <d...@N...pl> pisze:

    > Ja nic i nie zamierzam, wiec daruj mi dzielenie się swoimi, jak mniemam
    > bogatymi doświadczeniami w tym względzie.
    A mniemaj sobie, mniemaj...
    Jakbyś czytał ze zrozumieniem, to byś pojął, iż niczym się nie dzielę, tylko
    zwyczajnie pytam, coś przyjął.
    Po prostu nie podejrzewałem, że bez zrycia dyńki można takie rzeczy
    wypisywać.

    > Narysuj to sobie, albo po prostu poproś kogoś, żeby Cie kiedyś zabrał w
    > trasę, to zobaczysz. Bo zaczynam szczerze wątpić czy kiedykolwiek
    > samodzielnie prowadziłeś jakiś pojazd po drogach publicznych.
    Twoje wątpliwości, twoja sprawa, mnie to lata.
    A masz coś więcej, czy tylko zwykłe prawko?

    > Już nie pamiętasz o czym było powyżej (specjalnie nie tnę)? To poczytaj
    > jeszcze kilka razy, może w końcu uda Ci się zrozumieć.
    Czytałem twój bełkot 2 razy usiłując znaleźć sens. I zacząłem 3 raz zanim
    zdumiony zapytałem.

    > A podany na początku przez Massaia hipotetyczny przykład (jak dla mnie
    > nieco z sufitu, co zaznaczyłem na początku) do czego Cię zainspirował?
    Napisałem wiersz i 2 piosenki.
    Będę malował obraz.

    > Ile pasów może zajmować pojazd wielośladowy? Czytaj PoRD aż znajdziesz.
    Już zadając to pytanie czułem, że nie podołasz.

    > Przeczytaj definicję pasa ruchu, może w końcu zrozumiesz.
    J.w.

    --
    Jotte