  • Data: 2009-01-30 19:31:55
    Temat: Re: POLICJA JEST ǴUPIA [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:glvjib$2ug$1@inews.gazeta.pl de Fresz
    <d...@N...pl> pisze:

    > A podejrzewaj co sobie chesz. Twoje fantazje są naprawde mało
    > interesujące.
    Co za szczęście, że to tylko twoje, a więc zupełnie nieistotne, zdanie.

    > Aha. Czyli kolejny teoretyk-fantasta.
    Zawsze lepiej niż idiota.
    Przynajmniej jest droga odwrotu.

    > Niezwykłe, w kfiatuszki. Sam se zrobiłem.
    A tak, słyszałem o zajęciach plastycznych dla umysłowo chorych.
    Ale żeby takim dostęp do internetu dali...
    Przesada.

    > Przy tak ułomnej wyobraźni przestrzennej, to nawet lepiej że się nie
    > poruszasz pojazdami mechanicznymi po drogach publicznych.
    Znasz takie przysłowie o nadziei i czyją jest matką?

    > Może chociaż bedą miały jakąś wartość artystyczną. Bo Twoje mętne wywody
    > nie mają nawet takiej, że o merytorycznej przez litość nie wspomnę.
    Ba! - ale prostacy nie znają się na sztuce.

    > No fakt, nigdy nie miałem cierpliwości do edukowania osób ułomnych
    > umysłowo.
    Wiem, wiem, spominał o tym twój kumpel z sali. Ten co to opowiada jak
    umoczył pod Waterloo.

    --
    Jotte