  • Data: 2009-01-30 19:14:19
    Temat: Re: POLICJA JEST ǴUPIA
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-30 19:24:51 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > A mniemaj sobie, mniemaj...
    > Jakbyś czytał ze zrozumieniem, to byś pojął, iż niczym się nie dzielę,
    > tylko zwyczajnie pytam, coś przyjął.
    > Po prostu nie podejrzewałem, że bez zrycia dyńki można takie rzeczy wypisywać.

    A podejrzewaj co sobie chesz. Twoje fantazje są naprawde mało interesujące.

    > Twoje wątpliwości, twoja sprawa, mnie to lata.

    Aha. Czyli kolejny teoretyk-fantasta.

    > A masz coś więcej, czy tylko zwykłe prawko?

    Niezwykłe, w kfiatuszki. Sam se zrobiłem.

    > Czytałem twój bełkot 2 razy usiłując znaleźć sens. I zacząłem 3 raz
    > zanim zdumiony zapytałem.

    Przy tak ułomnej wyobraźni przestrzennej, to nawet lepiej że się nie
    poruszasz pojazdami mechanicznymi po drogach publicznych.

    > Napisałem wiersz i 2 piosenki.
    > Będę malował obraz.

    Może chociaż bedą miały jakąś wartość artystyczną. Bo Twoje mętne
    wywody nie mają nawet takiej, że o merytorycznej przez litość nie
    wspomnę.

    > Już zadając to pytanie czułem, że nie podołasz.

    No fakt, nigdy nie miałem cierpliwości do edukowania osób ułomnych umysłowo.

    de Fresz