  • Data: 2009-01-30 23:50:48
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 14:41:59 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nawet gdybym widział, to i tak miał obowiązek się on zatrzymać i
    > ustąpić.

    A woda to H20. O przepraszam, myślałem że gramy w "wymień oczywistość".

    > Albo też nie pierdolić.

    Genialna rada na przesłuchanie.

    > A ja nie. Nie mam obowiązku patrzeć co na chodniku za mną się dzieje.

    Już nie mam siły do tłumaczenia tej prostej geometrii. Dziecko w
    przedszkolu już spokojnie odróżni tył, przód, lewo i prawo. Tuż przed
    kolizją rowerzysta był *z prawej* (łatwo sprawdzić po wgnieceniu w
    samochodzie). Po jaką cholerę obserwować wtedy chodnik *z tyłu*.
    Bezpośredniego obowiązku nie ma ale jest np. art 3.1. PoRD - banalne
    zaniechanie doprowadziło do wypadku (u rowerzysty cięzko mówić o
    zaniechaniu... to była bardziej akcja samobójcza).

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik