  • Data: 2009-01-30 22:05:42
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 14:51:21 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ty nie miałeś, więc po co się dalej odzywasz?

    Bo głupoty pieprzycie ;) Ja przepisy podałem. A później się z nikąd
    pojawiło zawężenie tych przepisów według własnego widzimisię. "A, bo
    szczególną ostrożność to niby mam aż trzykrotnie zachować ale g... muszę
    wiedzieć o innych uczestnikach drogi; bo ja ślepy jestem i widzę tylko to,
    co 2 metry od krawężnika".

    > Przepis na to, że przepis nie istnieje?
    > To Ty musisz mieć przepis dowodzący istnienia obowiązku o którym piszesz.
    > Do tego czasu obowiązku brak i nie każ ludziom udowadniać że nie są
    > wielbłądami.

    J.w. Przepis podawałem, było uważać. A czekam aż podacie artykuł
    zezwalający na rozjeżdzanie włączających się do ruchu rowerzystów, tylko
    dlatego, że znajdowali sie 201 cm od krawędzi jezdni (bo, jak twierdzicie,
    obowiązek jest tylko do dwóch metrów) i mieliście prawo ich nie zauważyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik