eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie sprzedawca › Re: Oszukał mnie sprzedawca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Date: Sat, 31 Jan 2009 22:30:47 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <gm2fun$aof$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gm08hc$huf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gm1kjk$5r7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gm1vei$l7q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gm24vm$ban$1@inews.gazeta.pl>
    <gm27o5$252$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm2e4k$ban$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-152-228.olsztyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1233437463 11023 81.190.152.228 (31 Jan 2009 21:31:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2009 21:31:03 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    In-Reply-To: <gm2e4k$ban$2@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1b3pre)
    Gecko/20081204 Thunderbird/3.0b1 Mnenhy/0.7.6.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:574214
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-01-31 22:00, Flo pisze:

    > Na każde pismo złożone przez Ciebie zgodnie z ustawą o sprzedaży
    > konsumenckiej (zakładam, że nie kupowałeś na firmę) muszą Ci
    > odpowiedzieć w terminie 14 dni (zając stanowisko w sprawie).
    > Z twojej strony najlepiej jak zrobisz to najwcześniej jak się tylko da.

    Chyba wprowadziłeś go w błąd. Przy niezgodności może on zażądać
    wyłącznie doprowadzenia sprzętu do stanu zgodnego z umową, a nie zwrotu
    pieniędzy. Musiałby bardzo przemyśleć takie żądania, aby sklep nie
    wykpił się wyczyszczeniem hdd i wentylatorów.

    Słowem może powołać się na umowę z której wynikało że sprzęt miał być
    nowy i nie używany i żada doprowadzenia go do takiego stanu przez
    wymianę(jest ten plus, że strości się naprawić nie da :) (no chyba że
    jak wspominałem, zinterpretują to że wystarczy odkurzyć w obudowie i
    sformatować hdd)). Dopiero jak sklep stwierdzi że nie może doprowadzić
    sprzętu do stanu zgodnego z umową to Mariusz będzie mógł żądać pieniędzy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1