  • Data: 2009-02-01 13:50:13
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A najlepszy typ rozmówcy w Internecie to taki, który prosi o pomoc, a
    > potem się obraża i zaczyna osobiste wycieczki po tych, którzy mu tej
    > pomocy udzielają. Weź człowieku się otrząśnij.

    Uważasz, że Icek mi pomógł?
    Bo ja zauważyłem tylko jak broni gości, którzy mnie brzydko okłamali i
    wcisnęli mi używany sprzęt za parę koła. Kolega Icek wprost sugeruje, że
    jestem łosiem, bo ufam ludziom i się dałem oszukać. No bo jak mogłem się
    niezorientować, że mnie okłamują. Cytuję:

    "Stary jakos malo chce mi sie wierzyc, ze dostajesz kompa do reki. Wyglada
    na uzywany a
    ty dajesz sie nabrac na niby zapewnienie, ze nie jest ???? Cos tu nie gra."

    > Icek Ci tylko radził, żebyś *w sądzie* był pewien, ile tych dni było, i
    > aby każde Twoje zeznanie było spójne i przemyślane, a ty zaczynasz po nim
    > jeździć.

    Ja zaczynam?
    To znowu zacytuję:
    "Jestes najgorszym typem klienta. Gdyby nic nie mowili to moglbys miec
    pretensje, ze Cie oszukali."

    > Zastanów się kto tu prosił o pomoc.

    Nie o taką pomoc mi chodziło.
    Jak Cię oszukają, to teksty sugerujące, że ty coś kręcisz uznasz za pomoc?

    pzdr.
    Mariusz