  • Data: 2009-02-01 13:20:20
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > musisz byc bardziej doklady gdyz w sadzie Twoje zeznania bylyby uznane za
    > niespojne (w kwestii ile dni stal bo w pierwszym poscie bylo, ze 10)

    Rzeczywiście różnica 10 czy 11, strasznie pierduśny jesteś, sprzedawca
    powiedział mi 30 stycznia, że stoi od 19 stycznia, ale nie powiedział od
    rana czy od wieczora, więc niech Ci będzie, że 10 dni. Zadowolony? Wnosi to
    coś do istoty sprawy?

    > Dowiedziales sie, ze obudowa stala na wystawie. Zobaczyles ze myszka byla
    > uzywana i podrapana, klawiatura nosila slady urzytkowania. Nie zaswiecilo
    > Ci
    > sie takie swiatelko w mozgu "sprawdze bo wyglada na uzywany???". Stary
    > jakos
    > malo chce mi sie wierzyc, ze dostajesz kompa do reki. Wyglada na uzywany a
    > ty dajesz sie nabrac na niby zapewnienie, ze nie jest ???? Cos tu nie gra.

    Przecież napisałem, że zapytałem czemu myszka jest porysowana i sprzedawca
    odpowiedział, że pewnie się pomylili i jest od innego kompletu, przez co
    tylko potwierdził, że cała reszta powinna być nieużywana. Powiedział, że bez
    problemu wymienią mi myszkę na nową, kazał zostawić telefon i zaufałem mu.
    Ty tak z natury nikomu nie ufasz?
    Jak miałem sprawdzić, włączyć i aktywować Windowsa w sklepie? Zakładałem, że
    będzie to pierwsze odpalenie, a ja lubię takie rzeczy robić na spokojnie w
    domu i mam do tego prawo. Co miałem rozkręcać i robić na miejscu ekspertyzę?
    Penie jesteś sprzedawcą (tak przynajmniej mi się zdaje) i co pozwalasz
    każdemu klientowi na rozkręcanie sprzętu i aktywowanie preinstalowanych
    Windowsów, przed zakupem towaru?

    > Jestes najgorszym typem klienta. Gdyby nic nie mowili to moglbys miec
    > pretensje, ze Cie oszukali. Moze poprostu sie nie dogadaliscie ??
    > Probowales

    Qrde ile razy mam pisać, że kilkakrotnie pytałem się czy ten komputer był
    już uruchamiany? Wyczuli kolesie, że jak powiedzą że chodził przez ponad
    kwartał to go nie kupię i mnie okłamali. Gdzie według Ciebie się nie
    dogadałem?
    Pytanie było proste krótkie i konkretne, sugerujesz że sprzedawca jest aż
    tak nierozgarnięty i nie rozumie co to znaczy uruchomić, odpalić komputer?
    Sugerujesz też, że to pewnie drobne niedogadanie 19 stycznia, a 16
    października? Mało istotna różnica w datach?

    > tam pojsc i normalnie po ludzku zagadac ?? Bo glowe dam, ze jak pozjdziesz
    > tam i zaczniesz grozic co ty tam nie rozbisz to zrazisz do siebie ludzi.

    Grozić to zacznę dopiero jak będą palić głupa, mam nadzieję, że do tego nie
    dojdzie.
    Pozostaje fakt okłamania mnie i nieuczciwości sprzedawców. Ciekawe czy jak
    bym się o nic nie zapytał to by mi w ogóle raczyli powiedzieć, że komp jest
    z wystawy?
    Ciekawe ilu ludzi, którzy się na znają i kupują pierwszy komputer jest tak
    oszukiwanych.
    Zdaje się że to jest sprzeczne z prawem, sprzedawać używaną rzecz jako nową?

    Rozumiem, też że najlepszy typ klienta to taki co o nic nie pyta i zostawia
    kasę, a najlepiej jak jeszcze nie bierze towaru.

    Ostatnie pytanie, pewnie oprócz sprzedawanie czasami też coś kupujesz,
    lubisz być przy tym oszukiwany?

    pzdr.
    Mariusz