  • Data: 2009-02-01 10:30:53
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, miał być nieuruchamiany, a jest. Komputer nie został mi sprzedany
    jako
    > używany powystawowy, nie była żadnego rabatu, obniżki, ani żadnej pisemnej
    > adnotacji, czy też informacji, że komputer jest używany. Jedynie
    > poinformowano mnie, że obudowa była wyjęta z pudełka i stała kilkanaście
    > (dokładnie 11) dni na półce, jednocześnie co najmniej dwóch sprzedawców

    musisz byc bardziej doklady gdyz w sadzie Twoje zeznania bylyby uznane za
    niespojne (w kwestii ile dni stal bo w pierwszym poscie bylo, ze 10)

    Dowiedziales sie, ze obudowa stala na wystawie. Zobaczyles ze myszka byla
    uzywana i podrapana, klawiatura nosila slady urzytkowania. Nie zaswiecilo Ci
    sie takie swiatelko w mozgu "sprawdze bo wyglada na uzywany???". Stary jakos
    malo chce mi sie wierzyc, ze dostajesz kompa do reki. Wyglada na uzywany a
    ty dajesz sie nabrac na niby zapewnienie, ze nie jest ???? Cos tu nie gra.

    Jestes najgorszym typem klienta. Gdyby nic nie mowili to moglbys miec
    pretensje, ze Cie oszukali. Moze poprostu sie nie dogadaliscie ?? Probowales
    tam pojsc i normalnie po ludzku zagadac ?? Bo glowe dam, ze jak pozjdziesz
    tam i zaczniesz grozic co ty tam nie rozbisz to zrazisz do siebie ludzi.

    Icek