  • Data: 2009-02-01 14:48:05
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariuszM" napisał:
    > Uważasz, że Icek mi pomógł?

    słuchaj to gadki typowe prawnikuf piernikuf, oni tylko przestępcuf bronią,
    to im już w krew weszło, co widać dokładnie w wypowiedziach:O(

    skoro masz jakiś dowód ze komp nie jest nowy (nie wiem jaki bo nie widzę
    pierwszego posta, może cenzura) a kupiłeś towar nowy (nic w umowie
    sprzedarzy czy innym swistku nie ma napomknięcia o urzywaniu sprzętu) to
    jest to oszustwo, zgłaszasz zawiadomienie na policji, czy prokuraturze i
    tyle (wcześniej wystosuj pismo do sprzedawcy z informacją że chcesz wymiany
    na nowy/zwrot kasy/rekompensatę/czy co tam chcesz z podaniem terminu) po
    terminie zgłaszasz na policję i tyle (co będzie potem to już inna bajka ale
    życzę szczęsliwego zakończenia:O)