  • Data: 2009-02-01 16:02:22
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tutaj dostajesz za darmo - ale jak widać, nie zawsze to co chciałeś ;)

    No może faktycznie na za dużo liczyłem :)

    > Tak. Bo te same pytania może zadać ci Policja - a w ten sposób będziesz
    > już miał przemyślane odpowiedzi ;)

    Ale co tu gadać data na fakturze za komputer jest z końca stycznia, sprzęt
    ma mnóstwo śladów użytkowania od połowy października. Nie ma żadnej
    adnotacji, rabatu ani niczego co by świadczyło o tym że egzemplarz jest
    powystawowy, cena też jest taka jak za nowy.
    To tylko moja uczciwość, a może naiwność sprawia, że mówię uczciwie jak było
    i że zgodziłem się wziąć rozpakowany (a nie używany) komputer.
    Tylko, że to chyba oni mają większy problem, bo to chyba sprzedawcy muszą
    udowodnić, że znaleźli klienta, który kupił używany komputer i zapłacił jak
    za nowy. Na piśmie niczego nie mają.

    Pytałem na grupie, bo chciałem uzyskać pomoc jakich argumentów użyć
    rozmawiając ze sprzedawcami, żeby wywrzeć na nich skuteczny nacisk i uniknąć
    sądów i tym podobnych historii.
    Jednego jednak się nie spodziewałem, że znajdą się kolesie, którzy będą
    bronić nieuczciwych handlarzy, jak tu ma być lepiej jak jest społeczne
    przyzwolenie na kantowanie i zarabianie pieniędzy w nieuczciwy sposób.

    pzdr.
    Mariusz