  • Data: 2009-01-31 21:41:18
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sformatować hdd)). Dopiero jak sklep stwierdzi że nie może doprowadzić
    > sprzętu do stanu zgodnego z umową to Mariusz będzie mógł żądać pieniędzy.

    Dzięki za pomoc. Szczerze mówiąc to nie zależy mi aż tak na odzyskaniu
    pieniędzy, wolałbym mieć nowy komputer. Zakup był przemyślany i nie
    zamierzam się z niego wycofywać. Wydąłem trochę kasy i chciałbym w zamian
    dostać nieużywany sprzęt. Tylko tyle, a może aż tyle.
    Mam jednak nadzieję, że w poniedziałek się dogadam i mój problem zniknie.
    Niestety tylko mój, bo jestem prawie pewien, że będą chcieli ten sam
    egzemplarz sprzedać ponownie jako nowy.

    pzdr.
    Mariusz