  • Data: 2009-02-01 10:04:30
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, mial byc powystawowy i jest.

    Nie, miał być nieuruchamiany, a jest. Komputer nie został mi sprzedany jako
    używany powystawowy, nie była żadnego rabatu, obniżki, ani żadnej pisemnej
    adnotacji, czy też informacji, że komputer jest używany. Jedynie
    poinformowano mnie, że obudowa była wyjęta z pudełka i stała kilkanaście
    (dokładnie 11) dni na półce, jednocześnie co najmniej dwóch sprzedawców
    zapewniło mnie kilkakrotnie, że komputer nigdy nie był odpalany, nie mówiąc
    już o regularnym używaniu.
    Właśnie dlatego zdecydowałem się kupić komputer z półki, że uzyskałem
    zapewnienie, że komp jest nieużywany.
    Nie chce mi się tego już więcej pisać w kółko. Może jeszcze tylko jedno,
    jeśli jak napisałeś został mi sprzedany komputer powystawowy, to dlaczego w
    cenie nowego, nieużywanego?
    Jeśli jak, mi się wydaje, zdajesz się sugerować, że kupiłem komputer z
    wystawy, a teraz marudzę, to zrozum, że nie chodzi mi o to że jest rozerwane
    pudełko, czy kurz na obudowie. Chodzi o kurz i farfocle wewnątrz obudowy, na
    wentylatorach na procesorze, karcie graficznej i o ponad trzymiesięczny
    okres, kiedy ten komputer non stop chodził.
    Sprawa jest prosta, sprzedawca mnie okłamał, czy jak kto woli oszukał,
    wprost zapewniając, że komputer nigdy nie był podłączany.
    Ostatnie pytanie: czy jak się sprzedaje komputer powystawowy, to nie
    powinien być on jakoś inaczej oznaczony, np. jakąś adnotacją na fakturze,
    czy pismem, oświadczeniem, które zgodzę się podpisać informującym mnie o tym
    że komputer jest używany? Nie wiem w jaki sposób salon może się wybronić, że
    sprzedał mi w cenie nowego używany komputer? Powiedzą, że mi powiedzieli?

    pzdr.
    Mariusz