eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie sprzedawca › Re: Oszukał mnie sprzedawca
  • Data: 2009-01-31 21:30:47
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2009-01-31 22:00, Flo pisze:

    > Na każde pismo złożone przez Ciebie zgodnie z ustawą o sprzedaży
    > konsumenckiej (zakładam, że nie kupowałeś na firmę) muszą Ci
    > odpowiedzieć w terminie 14 dni (zając stanowisko w sprawie).
    > Z twojej strony najlepiej jak zrobisz to najwcześniej jak się tylko da.

    Chyba wprowadziłeś go w błąd. Przy niezgodności może on zażądać
    wyłącznie doprowadzenia sprzętu do stanu zgodnego z umową, a nie zwrotu
    pieniędzy. Musiałby bardzo przemyśleć takie żądania, aby sklep nie
    wykpił się wyczyszczeniem hdd i wentylatorów.

    Słowem może powołać się na umowę z której wynikało że sprzęt miał być
    nowy i nie używany i żada doprowadzenia go do takiego stanu przez
    wymianę(jest ten plus, że strości się naprawić nie da :) (no chyba że
    jak wspominałem, zinterpretują to że wystarczy odkurzyć w obudowie i
    sformatować hdd)). Dopiero jak sklep stwierdzi że nie może doprowadzić
    sprzętu do stanu zgodnego z umową to Mariusz będzie mógł żądać pieniędzy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1