  • Data: 2004-05-04 09:14:15
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : :
    : 2) Jeżeli o mnie chodzi to jak najbardziej mogę zaakceptować zasadę,
    : że ktoś daje darmo, ale nie chce żeby na tym były wykonywane prace
    : do dalszej odsprzedaży.
    : Natomiast zupełnie nie akceptuję zasady, że wersje "edukacyjne" czy
    : jakiekolwiek inne tańsze czy z bonifikatami miałyby na to nie zezwalać.
    : Jak ktoś tak chce to niech wprowadza wersje z wewnętrznymi ograniczeniami
    : użytkowymi, a nie pieprzy o licencjach bo robi się tylko zamieszanie w
    głowach
    : zwykłych szaraczków.
    :

    www.openoffice.com.pl to jest dopiero beszczelnosc, wersja edukacyjna za