  • Data: 2004-05-05 23:44:47
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiesław Lubas napisał:
    > Tak jest. A telewizor Philipsa jest drozszy bo ma funkcje stop-klatki
    > opracowana przez Samsunga, a Ty chciales zaimplementowac wlasna...
    [..]
    > kalkulator podraza komorke. Wyrzucic!!!).

    Cóż - nie zrozumiałeś, mojego przykładu. A pokazywałem, że dorzucenie softu do
    sprzętu jest dla klienta DROŻSZYM a nie TAŃSZYM rozwiązaniem. To dojenie klienta.

    Jeżeli nie zrozumiałeś przykładu z kompem to dam Ci z hamburgerem.
    Idę do McDonaldsa zjeść hamburgera za 10 zeta. Ale co się okazuje?
    Jest tylko zestaw hamburger plus frytki za 15 zeta.
    - Super okazja! Patrz Pan jak Panu dogadzamy - mówi mi sprzedawca - oszczędza Pan
    5 złotych! Bo patrz Pan same frytki są za 10 złotych i hamburger też za 10 zł.

    Znaczy się tak naprawdę są tylko w cenniku bo kupić możesz TYLKO zestaw.

    I teraz odpowiedz sobie - czy on ma mnie za idiotę, czy sam jest idiotą
    sądząc, że nabierze mnie iż mi dogadza i że jeszcze (sic!) ja oszczędzam!?

    Co do wolności itp. to mnie akurat zwisa , sam złożę sobie zestaw itd.
    Natomiast obawiam się, że wyrzucone zostaną moje pieniądze z podatków bo jakiś
    urzędzas zrobi przetarg oczywiście na zestaw z niebieskim logo na obudowie,
    a taki zestaw będzie tylko z systemem, więc zamiast wydać na informatyzację
    czegoś tam 100 tys. złotych wyda 150 tysięcy.
    Oczywiście te 50 tys. mogłoby pójść na chorych , ale kto by tam sobie nimi głowę
    zawracał.

    pozdrawiam
    Arek

    --