  • Data: 2004-05-05 22:39:34
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:
    > Ano drożej. I nie mówię tu tylko o Windowsach, Officach itp. lecz o
    > każdym sofcie dowalonym do wszelakich kart rozszerzeń, czy nawet
    > odtwarzaczy DVD itp. itd.
    > To wszystko PODRAŻA cenę komputera, kart, odtwarzaczy, a nie powoduje
    > jego potanienie.
    > Czy mogę kupić fajny wydajny czteroprocesorowy komputer firmy HP - to
    > tylko przykład, może mogę - bez cholernego windowsa bo i tak będę
    > korzystał z linuxa
    > i oprogramowania pod linuxem? Nie, nie mogę bo wszystkie są z
    > cholernym specjalnym Windowsem na 4 procki, który niby jest za darmo,
> [...]

    Tak jest. A telewizor Philipsa jest drozszy bo ma funkcje stop-klatki
    opracowana przez Samsunga, a Ty chciales zaimplementowac wlasna...
    Pewna firma (HP) proponuje zestaw funkcjonalny, ktory uwaza za dobrze
    skomponowany i go oferuje.
    Tu jest wolny rynek. Nikt Ci pod pistoletem nie kaze kupowac od HP.
    Kup od Digitala albo SUNa, dostaniesz jakiegos Solarisa zamiast Windows. W
    czym problem?
    Komuny Ci sie zachciewa, gospodarka sterowana - firma HP ma ustawowy
    obowiazek konfigurowac zestawy wg przykazania?
    Jak im sie spodoba to zaproponuja zestaw z kupa softu za mnostwo kasy. A ty
    mozesz dalej pracowac na kalkulatorze w komorce (BTW: ciekawe o ile taki
    kalkulator podraza komorke. Wyrzucic!!!).

    WL