  • Data: 2004-05-06 23:16:44
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    [..]
    > Skoro uważasz, że są niezgodne z prawem, to nie ma wyjścia, po przegranej
    > trzeba wycofać.

    Nie napisałem, że są niezgodne z prawem. Są zgodne z prawem, to twierdzenia
    M$ są niezgodne z prawem, co ja mówię - są zwykłym oszustwem.

    > To nie musisz. Wiesz ile się nachodziłem, żeby dostać tą wersję 20zł
    > droższą?

    Nie zmienia to faktu, że ZESTAW JEST droższy dla klienta a NIE JEST tańszy.

    > Tak. Można narzekać, ale nie widzę podstaw do niczego więcej.

    A ja widzę podstawy do rozstrzelania tak polityków za to odpowiedzialnych
    jak i zarządy tych firm.
    Dlaczego? Dlatego, że zatrzymali rozwój Polski a budżet pozbawili miliardów
    wpływów.

    > No i? Każde państwo ma swoją gospodarkę, swoje ceny, swoich przedsiębiorców.
    > Pewne rzeczy reguluje popyt, pewne warunki techniczne, pogodowe czy
    > lokalizacyjne, pewne kultura itp. Ja jestem za wolnym rynkiem.

    Przestań gadać farmazony o wolnym rynku, gdy nie jest wolny bo jest koncesjonowany.
    Gdyby był wolny rynek to od 10 lat byłoby tu 30 firm komórkowych, rozmowy
    w uczciwych cenach, a nie trzy firmy, które na dodatek zmówiły się co do
    horrendalnych cen. :(

    Gdyby rząd nie jechał na łapówkach to narzuciłby niskie ceny, zakazał dotowania
    aparatów i wszystkim wyszłoby to na dobre - oczywiście poza TP SA - bo po roku
    GSMy miałyby po 10 mln klientów, wpływy rzędu 12 mld złotych i ZYSKI 10 mld zł
    rocznie kazdy!
    Do dziś każda z tych firm zaliczyłaby kilkadziesiąt miliardów złotych ZYSKU.

    Porównaj to sobie z ich WPŁYWAMI przez wszystkie te lata, a zobaczysz
    ile z podatków stracił kraj - z samego VATu 7 mld rocznie - ile firmy i ile ludzie
    i to tylko dlatego, że politycy siedzą w kieszeni wiadomego monopolisty, takoż
    zarządy gsmowych telekomów.

    pozdrawiam
    Arek

    --