  • Data: 2004-05-06 11:40:41
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Co do wolności itp. to mnie akurat zwisa , sam złożę sobie zestaw itd.
    > Natomiast obawiam się, że wyrzucone zostaną moje pieniądze z podatków
    > bo jakiś urzędzas zrobi przetarg oczywiście na zestaw z niebieskim
    > logo na obudowie,
    > a taki zestaw będzie tylko z systemem, więc zamiast wydać na
    > informatyzację czegoś tam 100 tys. złotych wyda 150 tysięcy.
    > Oczywiście te 50 tys. mogłoby pójść na chorych , ale kto by tam sobie
    > nimi głowę zawracał.

    Ty czegos tu nie rozumiesz...
    90% przetargow ma glowne kryterium - cena.
    Wiec jesli wygrywaja te zestawy z OEM, to sa dwie wersje:

    1) sa tansze niz konkurencyjne, nawet bez softu
    2) w warunkach przetargu bylo zapisane, ze ma byc taki a taki soft.

    W przypadku drugim, pieniadze podatnikow sa wydawane na OEM z winy
    _KONSTRUUJACEGO PRZETARG_ a nie prodecnta ktory dolaczyl OEM.

    WL