eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpakowanie ważniejsze od FV? › Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Date: Mon, 11 Feb 2008 03:48:22 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <food19$2kg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <foh5tr$sc4$3@news.onet.pl> <foh6un$hm6$2@news.onet.pl>
    <foheo9$dn8$1@inews.gazeta.pl> <fohffs$hm6$4@news.onet.pl>
    <fohgak$uuq$1@news.onet.pl> <fohgqq$v4a$1@news.onet.pl>
    <foit3e$uh5$2@news.onet.pl> <fojglt$p89$1@news.onet.pl>
    <fok40t$20s$2@news.onet.pl> <fok566$3jp$1@inews.gazeta.pl>
    <fokogk$t66$1@news.onet.pl> <fokri9$6km$1@inews.gazeta.pl>
    <fol68g$6uk$1@news.onet.pl> <fol7tn$ccd$1@news.onet.pl>
    <font5l$2r3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: epw89.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1202698089 2704 83.20.64.89 (11 Feb 2008 02:48:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Feb 2008 02:48:09 +0000 (UTC)
    X-User: mvoicem
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:516240
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan wrote:

    >> Inni handlujacy tym samym towarem co Ty ponoszą takie samo ryzyko
    >> gospodarcze.
    >
    > Niekoniecznie. Jak ja sprzedaję 1 laptopa to mam inną sytuację niż jak
    > sprzedaje to Medialny Marek.

    No bo nie jesteś Medialnym Markiem, więc z definicji masz inną sytuację :).

    >
    >> Ryzykanci nie biorą wogóle ryzyka reklamacji pod uwagę i dają niższą
    >> cenę. Inni biorą to ryzyko pod uwagę i dają wyższą. Ale w przypadku
    >> problemów z częścią jakiegoś towaru ryzykant jest niemal od razu w plecy
    >> (nawet jak może oddać/wymienic u dostawcy/producenta to trzeba policzyć
    >> koszty tej wymiany, straconego czasu, utraty wiarygodnosci w oczach
    >> klientów), a ten ostrożniejszy ma szansę wyjść na "0".
    >
    > No ale to nie chodzi o ostrożność. Sprzedaję drukarkę HP. Producent daje
    > świetną gwarancję. Dlaczego ja mam być w plecy na ,,niezgodności''? Nie
    > policzę 600zł za drukarkę wartą 300zł bo klient kupi gdzie indziej.

    A dlaczego klient miałby być w plecy bo producent doszedł do wniosku że
    gwarancji nie podlega to, to i tamto?.

    Poza tym jakoś skrzętnie w swoich narzekaniach omijasz możliwość regresu :).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1