  • Data: 2008-02-11 21:39:36
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 12 luty 2008 13:59
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0802121357260.3760@athlon64>):

    > W czym masz ją inną?

    W tym, że Medialny na laptopie ma około 40% zarobku, a ja mam np. 1%. Oni
    mają masówkę i mają łatwiejszy regres.

    Po prostu mówię o tym, że to prawo daje po dupie końcowym dostawcom. Takim,
    co dołożą kwoty rzędu 50zł czy 100zł za to, że dowiozą do klienta,
    zainstalują... Ostatnio tak wiozłem drukarkę właśnie. Zarobiłem na niej
    50zł (minus dojazd Zabrze-Bytom). I teraz ma świetną gwarancję HP, a jednak
    może mi zrobić na złość i obciążyć mnie. To mi się nie podoba.

    Najlepszym miejscem gwarancji jest jednak producent. Porządni producenci
    wręcz zabierają z domu klienta towar. Dlaczego więc producent nie jest
    zobowiązany a sprzedawca, ten mały, końcowy, co do składanki marż nalicza
    swoje grosiczki tak? Powinien być zawsze producent albo importer
    odpowiedzialny, a nie sprzedawca.

    > Jak producent daje świetną gwarancję, to możesz z niej skorzystać, nie?

    Ja? Przecie to klient korzysta.

    > Swoją drogą, czekam i czekam na pierwszy proces, kiedy sprzedawca w
    > końcu
    > pociągnie kupującego do sądu "za nadużycie zakupu konsumenckiego" i nic...
    > ;)

    Tzn?

    --
    Tristan