  • Data: 2008-02-12 00:04:13
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Feb 2008, Tristan wrote:

    > Tzn?

    No, widziałem (w sklepach) już kilka "ścięć" klientów ze sprzedawcami.
    W takich przypadkach ciśnienie i temperatura dość mocno rośnie, czyli
    zdolność do czynów "słusznych" (prawnie), acz nieopłacalnych (czysto
    ekonomicznie) też.
    A to, że część kupujących *nadużywa* statusu "konsumenta" też wiemy
    (znaczy kupują dla celów zawodowych, a w sklepie odgrywają konsumenta).
    Wyłapanie takiego przypadku, szczególnie jak klient chlapnie sam
    że "wesele zawalił" :P daje IMHO podstawy do oskarżenia o oszustwo,
    prawda?
    :>

    pzdr, Gotfryd