  • Data: 2008-02-11 11:31:04
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 11 luty 2008 03:48
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <food19$2kg$1@inews.gazeta.pl>):

    > I to dobrze, że prawo na każdym kroku faworyzuje duże targowiska, w
    > dodatku zagraniczne, a stawia kłody pod nogi lokalnych przedsiębiorców?

    Prawo nakłada dokładnie takie same obowiązki na was. A że Medialny sobie
    lepiej radzi z ich realizacją bo duży to co, dyskryminacja ciebie jako
    małego?

    > No to wtedy niech dochodzi ode mnie.

    No ale przecież ty chcesz zamknąć klientowi drogę bo ma gwarancję.

    Poza tym HP daleko, ty blisko :). Trzeba jeździć i szukać jakichś
    autoryzowanych serwisów, kiedy ciebie ma pod bokiem. I po to zapłacił za
    drukarkę te 50zł więcej niż w MM, żeby móc do ciebie ją oddać (bo w
    sąsiedniej klatce) a przy okazji wiadomości panie dzieju powymieniać o
    świecie ....

    > Która rodzi kolejne koszty. No i po co, skoro jest gwarancja. O tym piszę.

    Wszystko rodzi koszty. Dla ciebie jako małego koszt utrzymania lokalu
    wychodzi więcej w przeliczeniu na towar niż medialnego. Czy wobec tego
    medialny powinien być obciążany dodatkowym kosztem żeby mu wyszło tyle samo
    inaczej to dyskryminacja?

    p. m.