  • Data: 2008-02-10 22:17:28
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 09 luty 2008 23:07
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fol7tn$ccd$1@news.onet.pl>):

    > Nikt nie zabrania Tobie zarabiać kupy kasy. Podnieś zwyczajnie cenę,
    > bedziesz zarabiał wtedy na 1szt wiecej. Proste?

    To nie jest takie proste.

    > Inni handlujacy tym samym towarem co Ty ponoszą takie samo ryzyko
    > gospodarcze.

    Niekoniecznie. Jak ja sprzedaję 1 laptopa to mam inną sytuację niż jak
    sprzedaje to Medialny Marek.

    > Ryzykanci nie biorą wogóle ryzyka reklamacji pod uwagę i dają niższą cenę.
    > Inni biorą to ryzyko pod uwagę i dają wyższą. Ale w przypadku problemów z
    > częścią jakiegoś towaru ryzykant jest niemal od razu w plecy (nawet jak
    > może oddać/wymienic u dostawcy/producenta to trzeba policzyć koszty tej
    > wymiany, straconego czasu, utraty wiarygodnosci w oczach klientów), a ten
    > ostrożniejszy ma szansę wyjść na "0".

    No ale to nie chodzi o ostrożność. Sprzedaję drukarkę HP. Producent daje
    świetną gwarancję. Dlaczego ja mam być w plecy na ,,niezgodności''? Nie
    policzę 600zł za drukarkę wartą 300zł bo klient kupi gdzie indziej.

    W ten sposób prawo wspiera duże targowiska, a uwala po raz kolejny małego
    przedsiębiorcę.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl