  • Data: 2008-02-12 12:59:44
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Feb 2008, Tristan wrote:

    > Niekoniecznie. Jak ja sprzedaję 1 laptopa to mam inną sytuację niż jak
    > sprzedaje to Medialny Marek.

    W czym masz ją inną?
    Bo jak chcesz powiedzieć, że oni mają na sklepie wszystko, co mają
    w ofercie, to musisz skłamać ;)
    Więc masz taką samą sytuację :)

    > No ale to nie chodzi o ostrożność. Sprzedaję drukarkę HP. Producent daje
    > świetną gwarancję. Dlaczego ja mam być w plecy na ,,niezgodności''?

    Jak producent daje świetną gwarancję, to możesz z niej skorzystać, nie?
    ;)

    Swoją drogą, czekam i czekam na pierwszy proces, kiedy sprzedawca w końcu
    pociągnie kupującego do sądu "za nadużycie zakupu konsumenckiego" i nic...
    ;)

    pzdr, Gotfryd