  • Data: 2008-02-11 21:42:11
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 12 luty 2008 14:03
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0802121400300.3760@athlon64>):

    > Logic error.
    > Jak serwis producenta jest taki na glanc, to z niego skorzystaj,
    > ktos broni???

    No broni. Bo serwis daje gwarancję dla konsumenta.

    > Uprzedzę w tym miejscu w którym spodziewam się Twoich obiekcji:
    > NIE MASZ OBOWIAZKU wydawać gwarancji producenta, prawda? :>
    > Możesz tamtą zatrzymać (do "wykorzystania wewnętrznego") i ew.
    > wystawiać swoją.

    No tak, musiałbym prowadzić własny rejestr gwarancji, potem udawać przed
    producentem, że to ja kupiłem (co też może być trudne) i w ogóle
    kombinować. I po co? żeby obejść wadliwe prawo :(

    > ...i Ty, sprzedawca, łapiesz za kartę gwarancyjną producenta,
    > i dowiadujesz jak bardzo glancuś był ten serwis, co to
    > klientowi wciskałeś...
    > ;)

    No widzisz, o ile mu jej nie wydałem. Co znów oznacza że 99 normalnych
    będzie miało gorzej, bo ja się chcę zabezpieczyć przed 1 kretynem.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl