  • Data: 2008-02-08 11:34:31
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: "Nodles" <n...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:foh6un$hm6$2@news.onet.pl...
    > Jednakże każdy konsument (czyli osoba kupująca rzecz w celu nie
    > związanym z działalnością zarobkową), może reklamować towar nie na
    > zasadzie gwarancji, tylko na zasadzie niezgodności produktu z umową.

    Nie jestem prawnikiem ale jestem konsumentem i mam wątpliwość dotyczącą
    niezgodności z umową. Kupuję jakikolwiek sprzęt który w momencie zakupu
    jest zupełnie sprawny, posiada takie funkcje i wyposażenie jak zapewniał
    sprzedawca. Czyli jest zgodny z umową. Nigdy nie słyszałem żeby sprzedawca
    w momencie sprzedaży gwarantował komuś bezawaryjność sprzetu przez jakiś
    okres. Sprzet psuje się po pół roku czy roku. Na podstawie niezgodności z
    jaką
    umową moge go reklamować u sprzedawcy ? Sprzedawca ani ustnie ani pisemnie
    nie zapewniał że sprzęt się nie zepsuje. Zapewniał tylko że jest to ten
    model który
    wybrałem i że jest zupełnie sprawny.

    Nodles