  • Data: 2008-02-08 12:01:47
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: "Aleksander" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku ujawnienia się wady po 6 miesiącach od kupna wykazanie
    > niezgodności - w razie sporu - ciąży na kupującym, ale jakoś nie widzę
    > lawiny spraw sądowych w tego typu sporach.

    No bo nie bardzo widzę jak kupujący (nie mający wgląd w proces
    technologiczny np. montowania telewizora) mógłby wykazać
    niezgodność.

    Swoją drogą, jeśli zepsuje mi się w ciągu pierwszych 6 miesiącach
    telewizor, oddaje go sprzedawcy - a ten, odpowiada, że sprzęt
    jest zgodny z umową - to jakie kroki dalsze można podjąć ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.