eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpakowanie ważniejsze od FV?Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
  • Data: 2008-02-08 12:43:31
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nodles wrote:

    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:foh6un$hm6$2@news.onet.pl...
    >> Jednakże każdy konsument (czyli osoba kupująca rzecz w celu nie
    >> związanym z działalnością zarobkową), może reklamować towar nie na
    >> zasadzie gwarancji, tylko na zasadzie niezgodności produktu z umową.
    >
    > Nie jestem prawnikiem ale jestem konsumentem i mam wątpliwość dotyczącą
    > niezgodności z umową. Kupuję jakikolwiek sprzęt który w momencie zakupu
    > jest zupełnie sprawny, posiada takie funkcje i wyposażenie jak zapewniał
    > sprzedawca. Czyli jest zgodny z umową. Nigdy nie słyszałem żeby sprzedawca
    > w momencie sprzedaży gwarantował komuś bezawaryjność sprzetu przez jakiś
    > okres. Sprzet psuje się po pół roku czy roku. Na podstawie niezgodności z
    > jaką
    > umową moge go reklamować u sprzedawcy ? Sprzedawca ani ustnie ani pisemnie
    > nie zapewniał że sprzęt się nie zepsuje. Zapewniał tylko że jest to ten
    > model który
    > wybrałem i że jest zupełnie sprawny.

    Ja to rozumiem tak, że sprzedawca obiecywał taką a nie inną funkcjonalność.
    Sprzęt zepsuty nie ma takiej funkcjonalności, więc jest niezgodny z tym co
    sprzedawca obiecał.

    Ponadto ustawodawca był łaskaw domniemać że jeżeli sprzęt się zepsuje w
    ciągu 6 miesięcy od zakupu, to sprzedawca musi udowodnić że wada nie
    istniała w momencie zakupu.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1