  • Data: 2012-02-14 10:46:05
    Temat: Re: Ocena potencjalu i badanie kompetencji
    Od: ktoś <ghdfghdfhgdt> szukaj wiadomości tego autora

    Massai" napisał:
    > Nie wiem z czego Ci to "wychodzi".
    > Ten psycholog nie bada Twojego stanu zdrowia psychicznego
    > (jako psycholog to nie bardzo ma nawet ku temu podstawy,
    > od zdrowia to są lekarze), on jedynie ocenia Twoje zdolności
    > i umiejętności radzenia sobie w stresie/pod presją/whatever.
    > Normalne działanie.

    jak pracownik sobie radzi w pracy ze stresem to widać w pracy po efektach
    jego pracy, nie widzę podstaw do jakichś wydumanych badań w tym zakresie.
    widocznie ci "pracodawcy" znaleźli sobie nowy sposób na tanie pozbywanie się
    pracowników, czyli "jakieś" badania które to "jakoś" pokazują że pracownik
    się nie nadaje i narusza "jakiś" punkt regulaminu.

    > Nie większe niż np. coroczny test sprawności fizycznej w wojsku.
    > Pracodawca ma prawo się upewnić czy nadajesz się na
    > stanowisko które Ci powierzył.

    w wojsku sprawność uzyskuje się ćwiczeniami, nie myślałeś chyba że ci
    pracownicy siedzę cały czas i nic nie robią i cały czas maja zachowywać
    sprawność, którą trzeba badać?