  • Data: 2012-02-14 04:54:34
    Temat: Re: Ocena potencjalu i badanie kompetencji
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czeslawek wrote:

    > Właśnie o ten aspekt tych badań mi chodzi.
    > Wychodzi, z tego że pracownik udostępnił by pracodawcy informację o
    > swoim zdrowiu (psychicznym)

    Nie wiem z czego Ci to "wychodzi".
    Ten psycholog nie bada Twojego stanu zdrowia psychicznego (jako
    psycholog to nie bardzo ma nawet ku temu podstawy, od zdrowia to są
    lekarze), on jedynie ocenia Twoje zdolności i umiejętności radzenia
    sobie w stresie/pod presją/whatever.

    Normalne działanie.

    > Ale przeprowadzanie takich badań, to tak jakby uprzedmiotowienie
    > pracownika.

    Nie większe niż np. coroczny test sprawności fizycznej w wojsku.

    Pracodawca ma prawo się upewnić czy nadajesz się na stanowisko które Ci
    powierzył.

    --
    Pozdro
    Massai