  • Data: 2013-04-27 19:22:27
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak na szybko, to:
    >
    > że Boga nie ma.

    Kłamiesz.

    Racjonaliści do spraw, których nie mieli możliwości zbadać mają
    następujące podejście: nie wiemy - trzeba to zbadać. Przedstaw
    obiektywnie weryfikowalne narzędzie do zbadania tej hipotezy (pamiętaj,
    żeby najpierw tego "boga" ściśle zdefiniować) i zacznie się badanie.

    Twoje (i każdego innego ograniczonego fundziaka) podejście to: "tego nie
    rozumem... czyli to pewnie Bóg zrobił!"

    > że świat stworzyła bezosobowa siła.

    "Świat" w sensie "Ziemia"? Mechanizm powstawania planet jest już dość
    dokładnie rozpracowany i stanowi powszechnie uznany naukowy fakt.

    "Świat" sensie "obecnie obserwowany kosmos"? Mechanizm jego powstania
    jest nieźle rozpracowany, przynajmniej do punktu osobliwego, i nie
    wymaga obecności świadomości. Co było wcześniej? Prace trwają.

    Przy twoim podejściu "bóg stworzył człowieka" muszę odpowiedzieć: jaki
    idiota stawia centrum rozrywki razem (w jednym miejscu) z zakładem
    utylizacji odpadów?

    > że niepotwierdzona i wielokrotnie obalana teoria ewolucji Darwina

    Kłamiesz. Ewolucja jest stwierdzonym naukowo faktem. Jeśli potrafiłbyś
    ją obalić - dostałbyś Nobla z biologii.

    > powinna być nauczana powszechnie.

    Pewnie, że powinna, jak każdy inny dział NAUKI.

    > że homoseksualizm nie jest chorobą

    Bo nie jest.

    > że homoseksualizm należy tolerować

    Bo należy. Podobnie jak np. inny kolor skóry czy włosów.

    > a nawet wspierać

    W zakresie takim samym jak dla każdej innej prześladowanej przez
    lokalnych fundziuaków mniejszości - jak najbardziej.

    > Z pełną wzajemnością.

    Tylko jako osoba ślepo wierząca w zbiór legend bandy ograniczonych
    nomadów z epoki brązu, nie jesteś wiarygodny.

    > No. Przyjemnie szybko. Cud mniód, niestety marzenie ściętej głowy :(

    I bardzo dobrze. Każdy, kto chciałby realnie wprowadzić taki model
    rodziny jako powszechny przy obecnym stanie populacji, zasługuje na
    ścięcie głowy.

    > Nie z powodu dzietności, a już na pewno nie z powodu posiadania trójki
    > dzieci.

    Zgoda - wielodzietność "tylko" pogłębia ich problemy. Podstawowym ich
    problemem jest głupota.

    Ludzie inteligentni i mający kontakt z rzeczywistością wiedzą, że przy
    braku możliwości kolonizacji nowych światów wzrost populacji należy
    wyhamować a nawet odwrócić.