  • Data: 2013-04-27 19:05:31
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2013 18:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Och? Nie mają łopat?

    Pewnie i nie mają.

    Studnię trzeba wykopać na przykład na głębokość 10-16m (taki przykład
    znalazłem na szybko) i wyłożyć kręgami betonowymi. Poza tym, robi się
    też wodociągi.

    > Wskutek przyrostu naturalnego i poszukiwaniu "przestrzeni życiowej".

    Nie. Wskutek braku chrześcijańskich wartości i z powodu grzechu. Fidel
    dyktaturzy na Kubie z braku lejbebsraumu?

    > Ale to jest ich (Afryki) wewnętrzny problem.

    I nasz człowieczy wewnętrzny problem. <lawamode>Taki rasista jak ty tego
    nie zrozumie, bo dla niego afrykanery to nie są ludzie</lawamode>, ale
    ja otaczam miłością chrześcijańską wszystkich ludzi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek