  • Data: 2013-04-28 09:52:53
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2013 19:32, Andrzej Lawa pisze:
    > W dwa dni, w twardej ziemi, wykopałem 2-metrową studnię o średnicy
    > przeciętnego kręgu. To akurat studnia chłonna, ale przy czyjejś pomocy
    > (odbieranie urobku) w tydzień czy dwa dokopałbym się tych 16 metrów.

    Tak miszczu, kop, kop. Tylko wcześniej podpisz deklarację, że sam byłeś
    tak durny i że to że ci się to na łeb zawaliło to nie wina mojego
    podżegania.

    A jak po drodze trafisz na jakieś skały, to je swoim twardym łbem rozwal.

    > No i?

    I to kosztuje.

    > Który wymaga rozwiązań kompleksowych i "od wewnątrz", a nie
    > krótkowzrocznych szczepień, idiotycznej fundamentalistycznej propagandy
    > przeciwko antykoncepcji oraz odpadków z pańskiego stołu nazywanych
    > "żywnościową pomocą humanitarną". Jeśli obecna populacja nie potrafi się
    > sama wyżywić, to JEST ZA DUŻA.

    Oczywiście. Populacja Polski za PRL też była za duża, bo ciągle
    brakowało a to mięsa a to cukru...

    > I znowu kłamiesz. To są ludzie i mają dokładnie takie same potencjalne
    > możliwości w radzeniu sobie z własnymi problemami, jak białasy z Europy.

    Ależ oczywiście. I Polacy za PRL też byli ludzie i mieli takie same
    potencjalne możliwości w radzeniu sobie z własnymi problemami jak te
    cośtamy z Zachodu i USA. Normalnie aż szkoda, że się włączali. I ta cała
    pomoc to był jeden wielki błąd.

    > To ty robisz z nich podludzi, którzy nie są zdolni do samodzielnego
    > utrzymania.

    Jasne. Każde pomaganie komukolwiek czyni z nich podludzi.

    I to, że ich wrogowie dostają choćby militarną pomoc z zewnątrz i że
    oni są bez szans ze swoimi dzidami z drzewa to też mało ważne.

    > Ponowne kłamstwo - strasznie cię burzy to, że w USA ludzi innych niż
    > prawdziwi "biali bogobojni amerykanie" jest proporcjonalnie coraz
    > więcej. Dlaczego tych innych nie kochasz, hipokryto?

    Kocham. Nie namawiam do ich zabijania, gnębienia, prześladowania,
    odbierania praw.
    Będę namawiał do udzielania pomocy, jeśli jej będą potrzebowali. Po
    prostu namawiam do dbania o swoje jednocześnie i do własnego rozwoju.

    Tak samo, jak jestem za rozwojem swojej rodziny i nie zadowala mnie
    twierdzenia Andrzeja, że przecież sąsiad się rozwija, więc ja mogę
    sprawę olać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek