  • Data: 2013-04-28 12:45:58
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak miszczu, kop, kop. Tylko wcześniej podpisz deklarację, że sam byłeś
    > tak durny i że to że ci się to na łeb zawaliło to nie wina mojego
    > podżegania.

    Może ty nie słyszałeś o szalunku, ale to twój problem,
    fundamentalistyczny idioto.

    > A jak po drodze trafisz na jakieś skały, to je swoim twardym łbem rozwal.

    Idiota-fundziak może faktycznie zna tylko taką metodę. Ja mam do tego
    narzędzia. Tanie. No i gdzie te skały? W górach problemów z wodą raczej
    nie ma.

    > I to kosztuje.

    Niewiele. Nie muszą to być wypasione miedziane rury i pompa - wystarczy,
    by woda dotarła gdzie trzeba, chociażby od wieków sprawdzoną metodą
    osiołka obracającego koło wodne.

    > Oczywiście. Populacja Polski za PRL też była za duża, bo ciągle
    > brakowało a to mięsa a to cukru...

    Zasadniczo to są towary luksusowe.

    > Ależ oczywiście. I Polacy za PRL też byli ludzie i mieli takie same
    > potencjalne możliwości w radzeniu sobie z własnymi problemami jak te

    I sobie radzili. Głodu nie było.

    > cośtamy z Zachodu i USA. Normalnie aż szkoda, że się włączali. I ta cała
    > pomoc to był jeden wielki błąd.

    Mhm. Włączali się oczywiście z całkowicie altruistycznych powodów ;->

    > Jasne. Każde pomaganie komukolwiek czyni z nich podludzi.

    Wiecznie dając jałmużnę i zakładając, że inaczej sobie nie poradzi -
    tak, w ten sposób stwierdzasz, że ten ktoś jest od ciebie gorszy.

    Pomoc ma polegać na pomocy w SAMODZIELNYM stanięciu na nogi.

    > I to, że ich wrogowie dostają choćby militarną pomoc z zewnątrz i że
    > oni są bez szans ze swoimi dzidami z drzewa to też mało ważne.

    OK, to poproszę o konkrety - którzy wrogowie, z jakiego zewnątrz i kto
    ma tylko dzidy. Konkretnie. Ze źródłami. Bo póki co to kłamiesz.

    > Kocham. Nie namawiam do ich zabijania, gnębienia, prześladowania,
    > odbierania praw.

    Ale uważasz ich za gorszych, bo są inni.

    Tia, "wyścig zbrojeń" dzieciorobów...