  • Data: 2013-04-22 15:58:26
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2013 12:36, Liwiusz pisze:

    > Tak jest przez 99,99% historii ludzkości.

    No nie, akurat w tej chwili jest nadmiar jedzenia i jedzenie się
    marnuje, a głód w niektórych częściach świata to wyłącznie decyzja
    polityczna. Nawet nie, żeby trzeba było transportować... Wystarczy nie
    bronić dostępu. Gdzieś widziałem jakieś urywki, że stoi fabryka, bodajże
    Coca Coli czy czegoś i ma w cholerę wody pitnej. A za murem mieszka
    biedota, która codziennie z wiadrami ciśnie ileśtam km przez góry.
    Jakby każdemu odlali wiaderko dziennie z tej fabryki, to by im nie
    brakło, bo do produkcji zużywają takich wiader tyle, że nawet 20
    wiaderek na 20 rodzin to po prostu nawet nie zauważą.

    No ale decyzja jest taka, żeby tamci umierali z pragnienia i latali
    przez góry.

    [ciach reszta Twoich wypowiedzi, z którą (o kurwa niemożliwe) się
    zgadzam w pełni (koniec świata)]

    --
    Przemysław Adam Śmiejek