  • Data: 2023-06-20 00:31:08
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2023 o 20:47, J.F pisze:
    > Mozna liczyc o tej porze na taksówke czy ubera?
    > czy lepiej liczyc na tramwaj?
    > I o ktorej dzwonic po taksówke - o 5:59, czy 6:10?

    No ja akurat mam 20 minut pieszo. U nas komunkacja miejska w ogóle "ta
    sobie" działa.

    > No, korki uliczne w Krakowie też są, ale samochod raczej szybszy niz
    > tramwaj/autobus ...
    > A jeszcze moze byc kwestia terminu - np musisz dojechac na 10:30, na
    > rozprawe w sądzie ?
    > Ile sie spoźni pociąg nie wiadomo, ile bedzie niespodzianek w
    > samochodzie - nie wiadomo. Ale moze sąd usprawiedliwienie z PKP
    > przyjmie ?

    Powiem Ci, ze Google tu bardzo dobrze szacuje. Dawniej używałem UMP, ale
    Google są niezastąpione. Możesz sobie wpisać, że jutro o tej i tej
    godzinie chcesz być i on to jakoś uśrednia z innych wtorków.
    --
    (~) Robert Tomasik