  • Data: 2023-06-19 21:39:20
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jun 2023 20:29:46 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Chryję zrobiłe, jak bank obciążył kartę pomimo zastrzeżenia poprzedniej.
    > Nowa miała inny numer.

    Jest to istotnie ciekawe.
    Bank sobie nic z zastrzeżenia nie robi i obciąża?

    Zdaje się, ze dokładnie tak to działa, ale u Ciebie to jak rozumiem
    pare miesięcy było, to juz chyba powinien skasować dane karty ...

    > Też byłem zdziwiony. Wielu mądrych kombinowało, jak to możliwe. Okazało
    > się, że oni nie robi obciążeń co 6 miesięcy, tylko jakieś stałe
    > obciążenie rachunku rozliczeniowego. Jeśli zastrzegasz kartę, to nowa ma
    > inny numer, ale numer rachunku rozliczeniowego zostaje.

    Taki numer. Tego to nie słyszałem ...

    > Oczywiście. Tu oszustwo polegało na tym, że obciążali kartę pomimo
    > odinstalowania oprogramowania i poinformowania ich o tym.

    A wypowiedziałes umowę o swiadczenie usług?

    O odinstalowaniu mogą nawet nic nie wiedziec, a zresztą ich to nie
    obchodzi, bo jak to w abonamencie - płacisz za możliwość korzystania
    :-)

    > Anglosaskie prawo nie wymaga zamiaru oszukania.

    Ja tam myślę, ze im sie po prostu chciało, a nie szukali wykrętów.

    > Komputery się nie mylą, tylko programiści i operatorzy :-)

    Ale tu sie nikt nie pomylił - znalezli szybsze połączenie, jak sie
    okazuje :-)

    Kiedys sie naciąłem na cos innego - potrzebowałem bodajże z Zawiercia
    do Wrocławia. I znalazło mi połaczenie, z 2 minutami na przesiadkę w
    Katowicach.
    Aż sie troche zdziwiłem, ze na Śląsku tak rzadko pociągi kursują ...
    a się okazało, ze ten serwis taki (był ?) - znalazł pociąg z Katowic
    do Wrocławia, to pokazał tylko najpózniejszy z Zawiercia do Katowic.
    Tego, że mogę spokojnie pojechac pół godziny wczesniej, to nie
    pokazał.

    Co ciekawe - hafas.de, z ktorego korzystał, pokazywał lepiej ...
    sie okazało, że gdzies tam był/jest parametr "minimalny czas na
    przesiadkę".

    J.