  • Data: 2006-01-21 16:42:15
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: fate <a...@s...neet> szukaj wiadomości tego autora

    Otto von Falkenstein wrote:

    > A co jeżeli ten jeden świadek zamyka łańcuch poszlak prowadzący do
    > uznania za winego? Na przykład świadek, którego zeznanie skutkuje tym,
    > że upada alibi oskarzonego, na którego wskazują inne dowody?

    Co?

    Cos takiego jak domniemanie niewinnosci.

    > I nie rozumiem o co chodzi z tym policjantem. Mam mu nie dac wiary tylko
    > dlatego, że nie było go dwóch?

    Masz nie dac wiary, kiedy placze sie w swoich zeznaniach.

    > To wiarygodność zalezy od liczby
    > świadków? Owszem, to kiedyś przerabialiśmy. W procesie inkwizycyjnym.
    > Mniej więcej od początków XIX wieku tego już się nie stosuje.

    > Jesteś pewien? A co jeżeli jaest ono poparte innymi dowodami? Np odciski
    > palców, ślady butów, a zeznanie tego świadka jedynie podważa alibi
    > oskarżonego?

    A o matactwach policji to slyszales?

    > Pomyśl. A jak już wymyślisz to napisz. Tylko konkretnie, co zarzucasz
    > prof. Gardockiemu wzwiązku z wydaniem tego orzeczenia. W miare
    > możliwości przedstaw swoje zarzuty bez uciekania się do obelg,
    > wulgaryzmów i inwektyw.

    1

    Zarzucam niedbalstwo na poczatek. Mial obowiazek wiedziec o politycznym
    wyroku i nic nie zrobil w celu uniewaznienia. Recydywa zreszta.
    Prezes SN ma obowiazek nadzorowac prace wlasnego sadu. Zwlaszcza tam,
    gdzie dochodzi to oczywistej prostytucji politycznej z pogwalceniem
    prawa. Strasbourg uznal ze pogwalcono prawo w sprawie Sokolowskiego.

    2

    Niedbalstwo jest dodatkowo zlamaniem przysiegi.

    3

    Zarzucam kurestwo na nieprzyznaniu sie po Strasourgu do poprzedniego
    kurestwa (kasacji). Brak honoru.

    4

    Zarzucam Gardockiemu wykorzystywanie sadu do celow politycznych ochrony
    partii ZChN.

    5

    Zarzucam Gardockiemu ukrywanie wyroku Strasbourgu w spawie Sokolowskiego
    przez sedziami SN.

    6

    Zarzucam sabotaz wizytacji po skandalu strasbourskim.

    Starczy?