  • Data: 2006-01-22 16:05:54
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: blogger <r...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > ale Ci ludzie pamietaja co jest w mediach,

    Ale kiedy rozpoznaja sprawe wylacznie z materialow na sali sadowej to
    maja juz inny obraz.

    Zarzuty przeciwko Michaelowi Jacksonowi byly kruche, a w dodatku
    prokurator klamal. Czy uwazasz gdyby orzekal sedzia, to odwazyl by sie
    uniewinnic?

    > polska na dzien dzisiejszy na
    > pewno na taka zmiane nie jest gotwa. Tzeba najpierw mentalnosc polakow
    > zmienic a na to trzeba duuzo czasu.

    I napewno sie ja zmieni jezeli obywatele pozwola kurwie gardockiemu na
    kontynuowanie cyrku pomomio wyrokow w Strasbourgu.

    > Wyobrazasz sobie czlowieka ktory w
    > naszym kraju wyjdzie na ulice i zacznie krzyczec by uniewinnili dana osobe?
    > U nas po informacji w mediach o mordzie i zlapaniu modejrzanych wychodzi
    > kilkaset osob i krzyczy ara smerci! kara smeirci dla niego!.
    > To samo widownia na procesie naglosnionym prze media.
    > NIedawno wypuszczno z aresztu podejrzanych o brutalny gwalt, z pwoodu brakow
    > dowodow, oczywiscie przypadkowo zapytani ludzie na ulicy wypowiadali sie w
    > tn poosb ze oni sie nei zgadzaja, sa pewni ze to oni zgwalcili. Skad K. ta
    > pewnosc? Taka osoba ma sadzic?

    Taka osobe eliminuje sie z puli lawnikow. Kolezanka zostala wezwana na
    lawnika. Byla niechetna. Juz przy wejsciu na wstepna eliminacje
    zadeklarowala ze "oni wszyscy sa winni i powinni byc skazani na kare
    smierci". Sedziemu szczeka opadla. Na tym sonczyla sie jej kariera
    lawniczki.