  • Data: 2006-01-21 16:50:13
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: fate <a...@s...neet> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > tak mowie, oczywiscie nie pisze o materiale wido na ktorym jest nagrany
    > sprawca podczas popelniania przestepstwa.

    > a przepraszam bardzo, w jaki sposob dochodzicie do nich? telepatia ?

    Nie. Formularz uzlozony przez strony i zatwierdzony przez sedziego.

    http://www.law.umkc.edu/faculty/projects/ftrials/Sim
    pson/Jurypage.html#Sample%20Jury

    > a co za problem nie powiedziec?

    Oczywiscie ze sa naduzycia, ale taki system eliminuje je do minimum.
    System gardockiego w ogole tego nie zauwaza.

    > po pierwsze odpowiez na pytanie Otta, czyli wykaz zwizek Gardockiego z
    > tamtym wyrokiem
    > a po drugie co ma gardocki to calej reszty sedziow?

    Co ma prezes SN do reszty sedziow? Zabiles mi klina.

    Hmm.

    > On im wskazuje co maja
    > robic? jaki wyrok wydac?

    Nie. Nadzoruje naduzycia w sadach.